Sprekers

Manon Vonk

Manon Vonk

Manon is social media expert en kenner van de verzekeringsbranche. Na 12 jaar als journalist voor am: te hebben gewerkt, is zij in 2010 voor haar zelf begonnen. Sindsdien heeft Manon talloze ondernemers op weg geholpen met de zakelijke inzet van social media. Manon richt zich specifiek op ondernemers in de verzekeringsbranche, verzorgt strategiesessies bij assurantieadvieskantoren en geeft workshops op het gebied van social media.

 
Thom Verheggen LinkedIn

Thom Verheggen

Thom Verheggen is auteur van het boek ‘Ontmanagen voor managers, elke dag werken aan je eigen overbodigheid’. Na 20 jaar leidinggeven ontdekte Thom in een bijzonder project dat hij met minder managen veel meer voor elkaar kreeg. Zijn zoektocht en ontdekkingen naar zijn eigen rol én hoe dat werkte bij tal van de andere organisaties beschreef hij in zijn boek. Tegenwoordig helpt hij als ‘De Ontmanager’ tal van organisaties om met minder managen meer voor elkaar te krijgen, met iedereen in de beste versie van zichzelf. Zie www.deontmanager.nl.

 
Jannie Benedictus LinkedIn

Jannie Benedictus

Jannie Benedictus (1976) is sinds 1 maart 2017 hoofdredacteur van am:. Zij werkt sinds 2011 bij het Verzekeringsblad en (later) am. Daarvoor was zij acht jaar lang journalist en eindredacteur aan de Universiteit Twente. Ze studeerde rechten in Amsterdam en journalistiek in Zwolle. In 2013 nam zij het initiatief voor de top vijftig van vrouwen in verzekeringen.

 
Dorothee van Vredenburch LinkedIn

Dorothee van Vredenburch

Dorothee van Vredenburch is lid van de Management Board van NN Group, in Nederland bekend onder de naam Nationale-Nederlanden en daarnaast Voorzitter van de Raad van Commissarissen van NN Leven en van Delta Lloyd Leven en lid van de Raad van Commissarissen van BeFrank. Zij is onder andere verantwoordelijk voor Human Resources en Corporate Relations en Facility Management. Dorothee heeft meer dan 25 jaar ervaring in de financiële sector. Ze startte haar loopbaan in 1987 als beleggingsanalist bij Amro International Securities, en vervulde daarna eenzelfde rol bij SBC en Carnegie in London. In 1992 richtte zij First Financial Communications B.V. op, een financieel communicatie-advies bureau, dat in 2001 onderdeel werd van de internationale marketing en communicatie groep Incepta, inmiddels Huntsworth. In 2007 richtte zij de RedZebra Group op, een in Nederland gevestigd adviesbureau dat organisaties helpt bij het verbinden van ‘purpose, people en performance’ – haar persoonlijke mantra. In 2009 trad Dorothee in dienst bij NN, destijds nog onderdeel van ING.

 
Tessa van Asselt LinkedIn

Tessa van Asselt

Tessa van Asselt werkt als keynote spreker en doceert op onder andere Universiteit Utrecht. Met een achtergrond in de sociale wetenschappen en masters in Jeugdstudies en Creative Development heeft ze zich gespecialiseerd in Millennials, digitalisering en gamification. Tessa van Asselt - zelf ook Millennial - houdt zich als sociaal-cultureel onderzoeker bezig met de veranderingen in de maatschappij en de invloed daarvan op het gedrag van mensen. Hoe reageren mensen op de crisis? Wat willen de jongeren-generaties nu echt? En wat betekent de digitale revolutie voor privacy?

 
Nicole Edelenbos LinkedIn

Nicole Edelenbos

Nicole Edelenbos studeerde rechten in Rotterdam en werkte daarna als bedrijfsjurist en advocaat. Haar carrière bracht haar vervolgens in het betaald voetbal, onder meer als directeur van Feyenoord en NEC. Ze was negen jaar lang partner bij BoerCroon Strategy and Management Group. In 2014 startte ze haar eigen bureau Edelenbos Executive Partners. In 2015 richtte ze Future Female Leaders op. Ook is ze voorzitter van de RVC Coöperatie Eredivisie Vrouwen. Ze doceert in de Nijenrode reeks vrouwelijk leiderschap.

 

Organisatie

Partners

Vakmedianet gebruikt cookies om bepaalde voorkeuren te onthouden en af te stemmen op uw vakmatige interesse. Meer informatie over het gebruik van cookies.